Pridejte si nas

HP ProBook 4540s B7A73ES lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

neděle 30. ledna 2011

Vtipy o vysvědčení

obrazek
Zajímavá tetování :DD







Nejlepší vtipy o vysvědčení

Honzík ukazuje otci vysvědčení: Teda něco tak strašného jsem ještě neviděl.... Já taky ne, včera jsem to našel ve tvých věcech.

Tak co, Michale, jak dopadlo vysvědčení ?´ chce vědět maminka. ´To je přece vedlejší, mami, hlavně že jsme zdraví.´

"Co říkal tvůj otec na vysvědčení??"
"Strašně se zlobil,pane učiteli,raději se mu koukejte vyhnout!!"

Pračlověk si čte vysvědčení svého syna a říká: "To, že máš 3 z lovu chápu, jsi ještě malý. Ale, že si propadl z dějepisu, který má jen dvě strany, to je hanba!"

Pepíček přinese domů vysvědčení a otec mu říká: "Tak za takové vysvědčení se dává pár facek!" Pepíček na to: "Máš pravdu tati, pan učitel bydlí hned vedle za rohem

Sedí Deľo s tatou u stolu. Deľo podá vysvědčení tatovi, ten se do něj podívá, zaklepe na stůl a říká: "Deľo, ty jsi blbý, jak ten stůl." Deľo odpoví: "Tato, někdo klepe."






145 komentářů:

  1. asi tak no je jich tu jen 6

    OdpovědětVymazat
  2. nekdo neumi pocitat a navic TRAPAS !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. hlavně že je jich 8 no ;)
    jinak nejlepší je asi ta 4 ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mě jsou všichni trapný a ten 4 je blbej

      Vymazat
    2. souhlasim hrozny traparny ani jeden me nepobavil

      Vymazat
    3. se přidávám že jsou fakt blbýýý

      Vymazat
    4. první 4 sou perfektní opravdu sem se zasmál :D

      Vymazat
  4. Co je to Za debila ?? Takže je tu jen 6 na místo slibovanej 8 vtipů a jsou debilní jak svině tomuhle by se zasmál jen traged.. =) Směju se ti ty debile.. Pic Wšechny zdraví shotekk =)

    OdpovědětVymazat
  5. hmmm sem se fakt nasmala teda.... trapny !!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. budu vypadat jako kreten,kdyz reknu,že jsem ten poslední nepochopila ??? Asi joo coo :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to nejsi sama ja ho taky nechapu

      Vymazat
    2. Dejte mu pokoj!!Kazdy ma svuj nazor ale takhle nadavat nekomu koho neznate?!?!!!Tady je tolik lidi co potrebujou psychace pac se neumi chovat a delaj tady nejvetsi frajery!!Pritom sou mozna blbejsi!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    3. ten 8. jsem taky nepochopila a jediný jakýmu jsem se zasmála byl ten 1.

      Vymazat
  7. asi neumí do 6 počítat :-D

    OdpovědětVymazat
  8. jak debil nebudeš...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Prý 8, a nakonec jich je tu jen 6. Ale jinak jsem se nasmál.

    OdpovědětVymazat
  10. twl je to trapnyy jak moje babii to i tam by vymyslela neco vtipnejšího než je tutoo... :D njn to je ta demence tutoo..ten dilinak kterej to vymysell a dal to sem tak je asi totlnii magor coo bys mel jíít na nejakyy PL ---jestli nevííš co to je tak je to psychyatricka léčebna oki..jenom plo tebe abys to pochopil ty psychoušii trapnej :D :D ..ae jinak je to strašnee vtipnyy že i ty mrtvíí se v hrobee smíchy otačejíí :D :D (plomin ae ta poslední veta je myšlena ironickyy.. kokůůtku :D :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se teda nelíbí tak když se ti nelííbí tak je nečti ostatním se třeba líbili podle mě jsou docela vtipný a ty se zamysli nad sebou jestli bys vymyslela něco lepšího a nemusíš hned nadávat

      Vymazat
    2. oooou stěra!! :D mě se taky líbí.. :)

      Vymazat
  11. komuu se líbí můj koment tak mi ho pochvaltee plosíím :)

    OdpovědětVymazat
  12. nejtrapnější stránka, to musí být pořádnej kkt prej 8 jejich tu 6 a ještě jeden horší než druhej:) prosím pošli mi fotku ptz takovýho debila jako seš ty muzu videt v zivotě jenom jednou :)

    Míša Plzeňák fcpv <-- FB kkte ty by si to asi nepoznal když neumíš ani počítat

    OdpovědětVymazat
  13. hlavně že jsme zdravotně na tom lépe jak pisatel/ka těchto vtipů :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. TRAPNÉÉÉÉÉÉÉ !!!!! xDDD

    OdpovědětVymazat
  15. Zas tak hrozné to není.Jinak:
    nejlepší: 4,6
    A když se vám to nelíbí,tak si to nechte pro sebe :/

    OdpovědětVymazat
  16. Kérovat koukám, že dokáže každej...ale něco už vymyslet to nee...;)

    OdpovědětVymazat
  17. WTF ?? nejtrapnější vtipy co sem kdy četla !!!!! a ještě k tomu jich je tu jen 6 !!! grab your head its a little!!!

    OdpovědětVymazat
  18. téda 8 vtipů.. aha no... =) ... tvl.. a navic jsou trapny jen jeden je docela dobrej jinak TRAPAS......... Dementí =D

    OdpovědětVymazat
  19. týýýjo..fakt jsem se nasmála (ironie) ;) nauč se nejdřív počítat kámo...;)) piic :P

    OdpovědětVymazat
  20. FUCKING! TO JSOU "VTIPY" ÚPLNĚ SE TU CHLÁMU SMÍCHY...

    OdpovědětVymazat
  21. Prej to to říct třídni a co jí jako mám říct?!Moc trapny no !!jina slova asi neuslišíš xD A moc sem se nenasmála znám lepší stranky :-D :-/

    OdpovědětVymazat
  22. ale noooo .... sak nebudme az taky kriticky .... sak vy ste sa narozdil od teho dotycneho ani nepokusili neco taketo vymyslet ... a to ze nekdo newi pocitat ... no .. co vam povim .. ne seci sme dokonali ... :D .. ze jo ...:D

    OdpovědětVymazat
  23. Docela trapný , :DDDD ..

    OdpovědětVymazat
  24. PÍČOVINA NEJVĚTŠÍ VY STE KOKOTI VYLIŽTE MI PÍČU VY ČŮRÁCI CU SEX.. :) MUCÍÍÍÍÍÍÍQ :-*****

    OdpovědětVymazat
  25. hmmmm..... pi vole fakt vtipny pico ani sem se nezasmal

    OdpovědětVymazat
  26. ty komentáře tady sou vtipnější než těch osm(šest) vtipů

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se teda líbil ten poslední ten je fakt dobrej

    OdpovědětVymazat
  28. jo jasne 8 vtipu jeste tak umet pocitat a nevic vsechny uz sou stary :/

    OdpovědětVymazat
  29. Fakt..trapný achjo...hrozně sem se zasmál

    OdpovědětVymazat
  30. co to je za kravovinu zkurvenou

    OdpovědětVymazat
  31. Blbost a navíc kecaj že jich je 8 je to stršně divné moc moc divné.hrozne

    OdpovědětVymazat
  32. TRAPNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
    TRAPNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
    TRAPNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
    TRAPNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
    TO MUSEL
    VYMISLET
    !!!!!!!!!DEBIL!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo no vymIslel to debil hele já se nasmála a ty pokud neumíš česky tak se I/Y raději vyhýbej jo?

      Vymazat
  33. horší vtipi jsem ještě neviděla čekala jsem od toho ohodně víc teda je mi s toho na zvracení BLE a to jich mělo být 8

    OdpovědětVymazat
  34. twl co to je ja..... myslela ze to teda bude lepsi ae tohle to jsem..... fakt necekala !!! .... blbost nejvetci twl (na tuhle stranku zapomenu !! uz ji nechci ani videt!!)

    OdpovědětVymazat
  35. první vtip je ten obrázek, druhej:Nejlepší vtipy o vysvědčení, třetí: Honzík ukazuje...

    OdpovědětVymazat
  36. trapný ...a navíc starý :-! x(( !!

    OdpovědětVymazat
  37. tenhle blog nebo co to je,je totál o hovně...ale jako cháápu jestli ho dělá osmi letá holčička...tak je to celkem dobrý...:-D :-D jinak tragédie..nejhorší..nezajímavý..příšerný..a neumí počítat to e taky fakt .-D pája

    OdpovědětVymazat
  38. mě sw mrtě líbil 1 a poslední

    OdpovědětVymazat
  39. By mě zajímalo, jak vypadá vysvědčení tohoto typoše, co tu má jen 6 vtipů místo 8

    OdpovědětVymazat
  40. no mě by zajimalo zase to tvý ještě ses nikdy nesplet?? (asi ne co, si proste dokonalej.....)

    OdpovědětVymazat
  41. :D twle to jsem teda zasmáála!!! Hahaha a co třeba se naučit počítat do 6..? !!

    OdpovědětVymazat
  42. wl je to trapnyy jak moje babii to i tam by vymyslela neco vtipnejšího než je tutoo... :D njn to je ta demence tutoo..ten dilinak kterej to vymysell a dal to sem tak je asi totlnii magor coo bys mel jíít na nejakyy PL ---jestli nevííš co to je tak je to psychyatricka léčebna oki..jenom plo tebe abys to pochopil ty psychoušii trapnej :D :D ..ae jinak je to strašnee vtipnyy že i ty mrtvíí se v hrobee smíchy otačejíí :D :D (plomin ae ta poslední veta je myšlena ironickyy.. kokůůtku :D :D )


    ten debil co napsal tohle je jeste vetsi kokot nez ten co ma tuto stranku to melo bejt vtipny to cos napsal?? to zrovna se mi stoho zhrnuly nohavice :X

    OdpovědětVymazat
  43. hrůza,děs......

    OdpovědětVymazat
  44. nene neni tam 6 ale 8 hned nazacatku je vtip : to je ale zajímave tetovani
    a pak to jsou nejlepsi vtipy o vysvedceni

    OdpovědětVymazat
  45. sedi delo u stolu... :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  46. jak muze bejt ten 4 nejlepsi debile

    OdpovědětVymazat
  47. vtipy jsou třebas starý ale ne každý je zná ten 4 nej a poslední nechápačky ale já seženu další 2 aby tam bylo 8 když vám to tak vadí

    OdpovědětVymazat
  48. Tak sem se reda zasmála jenom u tý 1 a 3 jinak NIC MOC!!! :D :P

    OdpovědětVymazat
  49. Ježiž..držte už huby s těma kecama!..jen ubožáci no

    OdpovědětVymazat
  50. máte dost trapny keci když už tak pište něco pozitivniho nebo nepište vubec vtipy to sou celkem dobry ale vy ste fakt ubohy

    OdpovědětVymazat
  51. NNNUUUDDDDAAAA a TRRRRRAAPAS.

    OdpovědětVymazat
  52. když jste tak chytrý tak si to napište samy!!!

    OdpovědětVymazat
  53. hele neni tady toho spatnyho v tech komentarich moc? ja ocenuju ze se nas nekdo snazi pobavit a nektery jsem ani neznala. Jen se chci zeptat tomu poslednímu jsem moc nerozumela, neni to slovensky?

    OdpovědětVymazat
  54. No mě to celkem vtipný nepřijde, ale když už tak buzerujete všichni tak mi napište na icq lepší vtipy které jste si vymyslely. Hmm??? to už ne co to už radši stichnete. když vydržíte pár hodin nebo minut tak vám hodím odkaz tky s vtipama ale ne o vysv.

    OdpovědětVymazat
  55. prej 8 to nepište tady
    on neudelal to fb stranku
    tu stránku udělal nějaký čurám

    OdpovědětVymazat
  56. i totální kretén bi vymyslel něco lepšího=(

    OdpovědětVymazat
  57. ježiš, tak máte jen 6 vtipu.. Budte rádi že se vam ta stránka vubec otevřela..
    Jinak ten s tim pračlověkem je dobrej..:)

    OdpovědětVymazat
  58. ojebej mě ach,jo seru ti na vtipny chci mrdaaat

    OdpovědětVymazat
  59. Trapny jak sanky v lete :P

    OdpovědětVymazat
  60. tak to ne tomu by se nezasmalo ani decko

    OdpovědětVymazat
  61. hahahahahahahahahaha moc vtipne kdo mohl vymyslet takovou KKKKKKRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAVVVVVVVIIIIIINNNNUUUU

    OdpovědětVymazat
  62. jestli sem se měla zasmát na 100% tak to je moc...asi newííí podsttu vtipů !! :D Trapas!!

    OdpovědětVymazat
  63. Naučte se počítat a je to TRAPNÝ !!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  64. nahodou ja sem se trosku smala tak si ty kokotni komenty nechte pro sebe....vy ste debilove ze ste to nepochopili...si bezte vylizat picu a vyhonit kokota a toho ne bo tu co to vymyslela nechte zit...chtela bych videt co by ste tam vymysleli vy...vy ste tak lini ze vubec nic nevymyslite...tak si vy zkurveni kokoti zpiceni magori...polibte vase prdele...mozna na neco pridete

    OdpovědětVymazat
  65. vy kokoti skurveni ste tak blby že si ani neumite honit a prstit drže ty vaše zobaky a neserte protože ste debilove čuraci zmrdi a piče akurvy kundyta pežte do piče všeci kokoti /:(

    OdpovědětVymazat
  66. Tak tohle kdych řekl doma tak dostanu ještě 2x tolik

    OdpovědětVymazat
  67. to sem ja co sem to vymysslel...sem gey a pri vymysleni tohodle sem sukal se svym pritelem do prdele...dal jsem se jako anonym aby ste me nahodou vy zkurveni picusi neprisli vykourit mojeho pestovaneho kokota...komu se to nelibi at si to necte a de se ucit kourit at mi muze udelat radost

    OdpovědětVymazat
  68. sice to směšný neni ale jediný co je na tom trapný ste vy ;) :D

    OdpovědětVymazat
  69. asi dva byli trochu vtimi ale fakt trapas ani si to nectete

    OdpovědětVymazat
  70. trapne,ale to nevadi sedlak sa urcite na tom zasmeje.posli to do ryti.trapne vtipi nic neni na tom zaujmave.

    OdpovědětVymazat
  71. mám jednu otázku .. Kolik vám prosim je ti co tu píší ty velice chytré komenty ?

    OdpovědětVymazat
  72. budte už ticho nikoho ty vaše blbé kecy nezajímají první se naučte psat vtipy vy a pak je komentujte ostatním

    OdpovědětVymazat
  73. Nejprve se naučte psát, pak něco komentujte...

    OdpovědětVymazat
  74. totalně usušené aji můj 3.5 letý má lepší joky

    OdpovědětVymazat
  75. no tak tohle byla na hovno

    OdpovědětVymazat
  76. MĚLI BYSTE SI UVĚDOMIT,ŽE TO NENÍ MOC CHYTRÝ TAKHLE NĚKOHO KRITIZOVAT.NEVIM ALE DEMENTI, VYPATLANCI ATD STE VY!!!ŽE VÁM TO NENÍ TRAPNÝ TAKHLE NĚKOHO PONIŽOVAT FAKT >( !!!NĚKOMU SE TYHLE VTIPY LÍBÍ A NE VÁM NEMUSÍTE PSÁT HNED ŽE JE TO TRAPNÝ A ON/A ŽE JE VYPATLANÝ ATD A TO ŽE NEUUMÍ POČÍTAT TSS JAK BY VÁM BYLO KDYBY VÁM NĚKDO ŘEKL ŽE TO CO MÁTE NA SOBĚ JE TRAPNÝ,TO CO PSLOUCHÁTE JE FAKT NA BLITÍ,NEBO ŽE TVOJE VTIPY SOU AŽ K PLÁČI PROTOŽE SOU TRAPNÝ!!!VÍTE JAKOU MU TO MUSELO DÁT PRÁCI?!VY DĚTE DO PRDELE!!!!!

    OdpovědětVymazat
  77. Tvl nic moc jako uplna traparna sem cekala teda neco vic..... Podvodnici.....!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  78. Hh uplně se sem fakt pochcal smííchy retarde..samozřejmě ironie!

    OdpovědětVymazat
  79. Ten co to psal tak má asi hlad xD Protože to jsou nejskurvenější vtipy co se kdy slyšel :DD Takže mě pojďte vykouřit :DD

    OdpovědětVymazat
  80. hahaha fakt se zasmeju nejvetsi trapas a nuuuuuuuudaaaaaaa kokote

    OdpovědětVymazat
  81. Na 100% jsem se nezasmál, trapný!!!!

    OdpovědětVymazat
  82. mno dobry je tu jen 6 vtipu ae vy by jste si toho newwšimli kdyby to tu nekdo nenapsal

    OdpovědětVymazat
  83. No ok ten kto spraví hoci jaký vtip je pre mňa pán lebo ja som dokopy vymyslel v živote asi tak 3 :D ale najviac sa mi lubi asi ten druhý :)

    OdpovědětVymazat
  84. Ahá no možná tak jeden vtip vtipnej.... :/ Trapný!!!........

    OdpovědětVymazat
  85. Upe vidim 8 :D Jinak zasmála jsem se akorát u 4. vtipu

    OdpovědětVymazat
  86. OMG... jejich tu 6 a říkají že 8 ...
    Taková trapárna .... Moc jsem se teda nezasmála ... !!!!!

    OdpovědětVymazat
  87. Ten kdo napsal že je zde 8 vtipů asi neměl moc dobré vysvědčení:D:D:D zvlášť teda z matiky...:D

    OdpovědětVymazat
  88. no nic moc(prej 8 vtipu)

    OdpovědětVymazat
  89. ja sem se vubec nezasmala.. ja vim ze nekdo si s tim nadelal praci ale moh to aspon nejako jinak napsat..!!

    OdpovědětVymazat
  90. nevedia počítať a je to oničom a ani som sa nezasmial

    OdpovědětVymazat
  91. to mněl být asi účel ne píšou 8 daj 6 však je výzo ne xD

    OdpovědětVymazat
  92. Ha..Ha..Ha.. !!Promin ale tomuhle by se smáli jen retardi !!!..Nechci tě urážet!!!..Ale jesi chceš aby se lidi tvým vtipům smáli tak vymysli něco normálního a nebo nic když to neumíš!!!!

    OdpovědětVymazat
  93. Z takovými blbostmi otravujete lidi. Je to vůbec možné?

    OdpovědětVymazat
  94. je jich tady 5 6 není vtipnej

    OdpovědětVymazat
  95. prej 8 xD já jich teda vidím jenom 6 !!

    OdpovědětVymazat
  96. UPEE na hovno to bych i já vymyslel líp..:D pico prej 8 :DDD tady nekdo neumí počítat ;)

    OdpovědětVymazat
  97. jako fakt trapas!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  98. fujjjjjjjjjjj
    fujjjjjjjjjjj
    fujjjjjjjjjjjfujjjjjjjjjjj
    fujjjjjjjjjjj
    fujjjjjjjjjjj
    fujjjjjjjjjjj
    v
    v
    v
    fujjjjjjjjjjj
    v

    OdpovědětVymazat
  99. Kdo tohle vymyslel je Picus jako svine a buh vi co jeste .. ty uz by si nemel pracovat s nicim a jit k popelarum ...

    OdpovědětVymazat
  100. ale vubec jsem se nezasmal kde je tech osm?? by mě zajimalo

    OdpovědětVymazat
  101. Ten kdo to vymyslel má v hlavě víc než vy všichni dohromady ... zamyslete se nad svými komentáři ... jestli to ovšem vaše hloupý mozečky zvládnou ... hodně štěstí bude to dřina ;-)

    OdpovědětVymazat
  102. kdyz se vam to nelibi tak to nekomentujte aami byste nevymysleli ani jeden a navic sou prte dobry....................... :)

    OdpovědětVymazat
  103. Nějaký ty vtipy sou dobrý... Ale asi nejvíc směšný je to, jak neumí ten někdo počítat... :))
    Mělo jich tu bejt 8 tak kam odešly ty zbylí??

    Jestli to někd ví tak prosím napište... :PP

    OdpovědětVymazat
  104. TEN KDO PSAL TY PRVNÍ KOMENTY, TAK FAK SORRY,ALE JESTLI SE VÁM TO NELÍBÍ TAK O DŮM DÁL!!!! NEMUSÍTE HNED KRITIZOVAT!!!! A KDYŽ SE VÁM NELÍBÍ TĚCH 6 VTIPŮ, PROČ BY TADY MĚLI BÍT TY DALŠÍ 2? BYLO BY TO STEJNĚ NA NIC. NADÁVALI BYSTE A PONIŽOVALI JEŠTĚ VÍC!!!!TAK PROČ???

    OdpovědětVymazat
  105. Přesně tak ... i kdyby jich tu bylo 20 komentáře od těch ,,chytrých´´ by tu byly stejně ... já už vidím ty děcka za těma obrazovkama :-D Bože proberte se ...

    OdpovědětVymazat
  106. ja mysle ze jich tady ma bejt 8 a zese urcite zasmneju hm tak ani jedno kdo tosem daval je debil proste trapny!

    OdpovědětVymazat
  107. trapny ja sem se ani nezasmala

    OdpovědětVymazat
  108. HNUS!!!!!!HANBA!!!!! TRAPNÝ!!!!NEUMITE POČÍTAT LAMY HNUS!!!!!!!! FUJJJJJ!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  109. EHM! čemu jsem se mel zasmat ?

    OdpovědětVymazat
  110. Ani jednomu jsem se nezasmála...nic moc tedy

    OdpovědětVymazat
  111. to bylo jako dost trapny a ze jich je jenom 6 vy jste anštjni ale já vím zě nic nevím . Antonín Hrtdlička z Pardubicka

    OdpovědětVymazat
  112. vy kokoti komu se to nelibi at si PRDEL POLIBIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  113. Kurwa,neni to vubec trapny,me se to libilo,a ze jich tam neni 8 nereste.kdyz se wam to nelibi,tak by ste mely bejt radi ze je jich tu jen 6.kokoti

    OdpovědětVymazat
  114. Tady je videt lidska blbost!

    OdpovědětVymazat
  115. docela aj trapný XD

    OdpovědětVymazat
  116. vtipy jsou staré a jen pro děti,ale i oni snad píšou bez chyb,, a ne jako tady se píše,bez písmenek ,čárek a háčků

    OdpovědětVymazat
  117. ma jich bejt sedm je jich tu pjet a je to trapny

    OdpovědětVymazat
  118. Už sem slyšela stokrát lepší takže asi tyhle vtipy nejlepší nebudou ;) :D

    OdpovědětVymazat
  119. je to dobry jako tvoje baba :)

    OdpovědětVymazat
  120. Twl já jsem se málem roztrhala smíchu u toho který tady vůbec není TRAPNÝÝÝÝ

    OdpovědětVymazat
  121. TWL to je desne trapnyy fakt debiloviny ...

    OdpovědětVymazat
  122. tak toe fakt hustý hej :D

    OdpovědětVymazat