Pridejte si nas

HP ProBook 4540s B7A73ES lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

středa 26. ledna 2011

TAHÁKY - Kam je umístit ?

obrazek
Teď už budu mít samé 1. !!







1. Průhledný tahák

Na obyčejný papír A4 nalepte kus izolepy. Na to nalepte další vrstvu (v případě použití tiskárny doporučuji tisknutelnou izolepu, obyčejná buď tiskárnu zničí nebo se tisk hned rozmaže). V textovém editoru napište tahák a na tento polepený papír jej vytiskněte. Jestli se bojíte o vaši tiskárnu (za nic neručím), můžete izolepu popsat ručně tenkou lihovkou. Těsně před aplikací taháku slepte vrchní vrstvu a máte praktickou samolepku - průhledný tahák. Doporučuji ho lepit na trubku lavice nebo na její hranu - je chyba, když ve třídě svítí zářivky a tahák se leskne.
 tahak

2. Tahák na písemce

Jeden z nejlepších, avšak málo používaných způsobů. Podmínkou je, že si na písemku máte vzít svůj papír. Připravte si předem dvojlist A5/A4. Na strany 1 a 2 budete psát odpovědi, a straně 3 dole bude tahák (tužkou - ideální je to na zažloutlém papíru, nejde to z dálky moc vidět). Dole dvojlist ve hřbetu trochu natrhněte, abyste mohli snáz obracet spodek 1. strany a vidět tak na tahák. Těsně před odevzdáním ale nesmíte zapomenout odtrhnout druhý list!

3. Kapesníky

Tento trik vyžaduje určitou zručnost. Tahák napíšete na rožek papírového kapesníku a předstíráte rýmu. Kdyby na to kantor přišel, klidně ten roh ukousněte a polkněte, nic by se vám nemělo stát.

4. Tabulový tahák

Pokud váš kantor zkouší tak, že vyvolá studenta, který píše teorii na tabuli, nezapomeňte si vytvořit malou pomůcku přímo na tabuli :) Napište tahák tužkou tak, jako kdybyste ho psali na lavici. Před hodinou zapněte zářivky a zkuste si u tabule pozici, při které se tahák leskne, abyste ho dobře viděli. Jen je škoda, že to dá takovou práci, takže jestli kantor vyvolává na přeskáčku, je docela otrava psát si tahák na tabuli pokaždé před hodinou - tohle se dá použít asi jen v případě, že se necháte sami vyvolat anebo zkoušení čekáte.

5. Tahák na propisce

Použijte propisku s co největším průměrem. Nalepte na ni tahák tak, aby z jednoho určitého pohledu nebyl vůbec vidět (takže šířka taháku bude asi polovina obvodu propisky). Když kolem vás půjde kantor, jednoduše s propiskou otáčejte tak, aby stál vždy přímo proti "čisté" straně propisky a tahák nebyl vidět.

6. Speciální místa

Jedna spolužačka z gymnázia si psala taháky na berle opřené o lavici. Čím netradičnější místo, tím menší pravděpodobnost nálezu. Co takhle sádra, na které máte tahák schovaný mezi podpisy spolužáků?

7. Co takhle tahák v MP3ce?

Toto je skvělý způsob, avšak s těžkou a dlouhou přípravou. Namluvte si na diktafon (nebo ještě lépe na MP3 přehrávač) to, co se nechcete učit. V hodině mějte sluchátko - špunt v jednom uchu, drát povede límcem pod oblečením k zařízení, které budete mít v kapse. Nejsnáz se sluchátko ukryje, pokud máte dlouhé vlasy (samozřejmě rozpuštěné :)) - a jestli krátké, opřete se o tvář levou rukou tak, abyste prsty nenápadně zakryli ucho - a třeba dělejte, že přemýšlíte. Naučte se těmi prsty v případě nebezpečí sluchátko vytáhnout a nechat propadnout límcem. A proboha nemějte nastavenou velkou hlasitost, naopak snažte se mít zvuk co nejslabší - divili byste se, jak krásně se váš přednes dokáže ozývat celou třídou.
Máte-li další tipy, podělte se s ostatními v komentářích :)

ZDROJ http://michalsmrcka.cz/ !

Doporuč to svým kámošům =

55 komentářů:

  1. co takhle fotky v mobilu? :-) nebo vytisknutý malý papírek 6kou písmem schovaný v otevřeném penálu? :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. co takhle říct že je ti blbe a vůbec jí nepsat dmenti ?! hm ? :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. ja dělam tahak takto: Vytisknu si doma vety,ktere neumím. Napisu to tak na pismo 9(Word)proste co nejmensim pismem to vytisknout aby ste to videli. Pak odstřihněte zbytecny papir a nechte jen text. Na taháík doporučuju dlouho mikinu. Mikinu ohnete(nevim jak to rict)aby ste meli jako abyste meli takovy jakoby kopec. Zevnitr do toho dejte tahak a nastelujte si to do polohy, ktera vam vyhovuje(můžete i trochu rozjet zip). Doporucuju co nejvic svetla at na to vidite. A kdyz se chcete do neho kouknout, tak dejte pisemku na kraj stolu at si ucitel mysli, ze ctete otazku. Nikdy takhle na me neprisli ;)(icq 341 547 671)

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám tento tahák: na židličku,mezi nohy si napíšu malý taháček tužkou.Když potřebuju nápovědu jen trochu roztáhnu nohy a podívám se :) a když jde učitel okolo nohy dám k sobě ;) po písemce se dá tužka lehce smazat,a ani ve světle se tužka moc neleskne protože jí stíní nohy.A když na to učitel přijde a bude se vám mezi nohy chtít podívat, můžete ho nařknout z úchylnosti (pouze jestli je to tolerantní učitel) :D

    OdpovědětVymazat
  5. já mám jeden pro holky: (nejlepsí je leto) napiste si tahak, vemte si suknu se silonkami, pod silonky si dejte tahak a zakryjte sukní
    je to bezva

    OdpovědětVymazat
  6. jj nebo si to napiš a nalep na spod boty
    nohy si překřiž a když půjde kantor dej nohy dolů

    OdpovědětVymazat
  7. Jednoduchý.. Tahák si napíšu na lavici tužkou.. když nám rozdá papíry, tak si dám ten papír na to a když potřebuju, tak jen trošku list posunu a vidim hend com ám dělat.. :D Popřípadě fotky.. vyfotim telefonem, teda pokud ten telefon má dobrý rozlišení, a položim si ho na lavici.. když chci jen otočim a vidim.. Jednoduchý.. Jednou jsem si strčil tahák do poklopce.. učitelka mě viděla a řekla mi, ať si kalhoty sundám.. Samozřejmě jsem odmítl.. Nakonec mi sáhla do poklopce, neboť tato učitelka je velice divná.. :D A to že si tohle dovolila byl vrchol.. Nebo jednou jsem dokonce musel tahák na A5 sníst, když mi ho učitelka našla.. Stčil jsem ho prostě do pusy a polkl.. Sice nechutné, ale nedokázala mi to.. :) Tahák se jednoduše dá napsat na všechno.. dobré je, udělat si třeba 3 taháky se stejnými věcmi a dát si je všude možně.. když učitel/ka jeden najde, máte pořád možnost použít druhý, pokud to tedy učitel nesebere hned.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. já dávám tahák do propisky průhedná žlutá - napíšu nabrošenou tužkou na papír ostříhnu sroluju a vložím do propisky. učitelka stála u mě a nic neviděla a já vklidu psal :D

    a ještě mohli sme používat kalkulačku na mobilu a kámoš si jednoduše vyfotil zápis :D

    OdpovědětVymazat
  9. anebo to rovnou vyrijte na tužku a je to... :DD

    OdpovědětVymazat
  10. kámoška si taháky píše na kozy :D

    OdpovědětVymazat
  11. ja mam na vrchu na lavici rozvrh a mam hu zalepeny len z troch stran a stej strany s kerej neni zalepeny tam suchnem tahak a ked potrebujem tak ho vysuniem precitam a dam naspet :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. to s tim mezi nohama.. to jsem nejakou dobu na zakladce tez pouzival.. taketo s tim ze se diva mezi nohy je celkem hovno.. staci kdyz ucitel rekne at se postavis..

    OdpovědětVymazat
  13. to neni nic novyho ja delam tohle . jiste znate na coca-colach ty zevnitr popsane etikety no tak proste za ne vrazte tahaky a koukejte zkrz flasku ktera je na lavici pochopitelne je nejlepsi mit caj a tak akorat pod etiketu jednou za cas se o pisemce napit a za jedna je jista 100% ozkouseno :)))))))))

    OdpovědětVymazat
  14. tak tohle je doobry! twl. to taky zkusim supr napad!

    OdpovědětVymazat
  15. to s tim mezi nohama.. to stihneš smazat ještě než k tobě dojde ;)

    OdpovědětVymazat
  16. ja si ten tahak napisu a tim si to zapomatuju takze ho potom nepotrebuju ale jinak si ho strkam do rukavu :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tahák si přílepim před hodinou na kraj lavice a když de učitel kolem tak se jenom přisunu k lavici a nebo si tahák dám do penálu a dělám že sem zlomil tužku nebo mi dopsala propiska a hledám v penále novou ;)

    OdpovědětVymazat
  18. napisete si tahak obycejnou tuzkou na stribrnou propisku, nejlepe kovovou..neni to videt a snadno ji smaznete :D

    OdpovědětVymazat
  19. kdyz jsem mela zkousku a predem jsem si psala na papir otazku, tag jsme cekali, nez vyzkousi toho prede mnou a ja mela internet v mobilu....vyhledat a mate to :-D taky jak uz byklo zminovano nahrat do tel a pres sluchatka- dobry na cj, aj trebas slovicka nebo vety.nebo normalne otevrit sesit pod lavici, ale to se dalo jen v zadnich lavicich pri dobrym profesoroj...nemazat se s tim....

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to já si tahák vždycky strčím do rukávu, a pak ho po rozdání zadání vyndám. Buď ho držím v dlani a vždy jen nakouknu (i když při větších rozměrech si ho ohnete a pak je pěkně na nic ho narovnávat), nebo ho prostě položím na papír s písemkou :D. Ale to jen v zadní lavici a když učitel sedí vepředu.

    OdpovědětVymazat
  21. Já si napíšu tahak a pak to stejně umím :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám zlomenou levou ruku a na ni mam napsany jména a pokreslený a mám tam taháky fixou zatím jsi nikdo nevšiml a tojsem použila u 8 proverek

    OdpovědětVymazat
  23. Já si napíšu tahák na malej papír a prostě ho držím v levé ruce....ještě na to nikdo nepřišel

    OdpovědětVymazat
  24. prodáváj propisku s vytahovacím papírem a tam si napíšete tahák jednoduše zatahnete papír vyjede pustíte a zajede vychytaný stojí 20Kč

    OdpovědětVymazat
  25. super,ale vetsinu z toho uz davno pouzivam. jenom nepouzivam 1.-pruhledny tahak, rozbila sem kopirku a mela sem peknej prusvich. nejcastej si tahaky zastrkavam do podprsenky nebo za vystrih u tricka ,je to osvedceny a jeste na to neprisli. doporucuji vyskouset to.

    OdpovědětVymazat
  26. ja si vezmu tahak dam si ho na předek zidle a kdyz nevim delam ze premyslim sklonim hlavu jako ze koukam na zidli roztahnu nohy a muzu si ho cist

    OdpovědětVymazat
  27. já si je lepila za zadní stranu neprůhledného pravítka, v písemce podtrháváš třeba zadání, nebo pomocí pravítka škrtáš a tak není nápadné, když je na stole a když potřebuješ, pravítko prostě otočíš a je to :) za celou základku, střední a kus vysoký mi na to přišli jen jednou

    OdpovědětVymazat
  28. Já nejvíc používám lavici. Obyčejnou tužkou to na ni napíšu,opíšu do písemky a pak to hřbetem ruky smažu. Spolužačka si to dává už od prváku mezi nohy a taky jí na to nepřišli. Ale dobrý místo jsou vypínače a zásuky. Kluci seděli u zdi, popsali dva vypínače,co byly vedle sebe a taky jim na to nepřišli:D

    OdpovědětVymazat
  29. Pokud používáte lenoch vyhráli jste....vytrhnete si dvojstránku a vlozte si lenoch mezi ni....na lenoch si napiste tahak ....doporucuji tuzkou a slabe...kdyz mate pruhledny papir pri mensím pritlaceni vidite pod nej.....kdyz nevidite delejte jako ze pisete moc a potrebujete druhou stranku...prectete a napiste v pripade ze se blizi ucitele tak jednoduse otocte celou pisemku tak aby byla videt druha lenochu (nepopsana)........

    OdpovědětVymazat
  30. já mám zaručený tip který i úplnej magor,když bude chtít tak zvládne!!!
    ten tip je že se NAUČÍME!

    OdpovědětVymazat
  31. Já to dělám tak že si doma sešit naskenuju a obrázky si vložím do PSP (Playstation Portable) při písemce dám na lavici a opisuju.

    OdpovědětVymazat
  32. Používala jsem tahák v tužce, ale na to, že se tam skoro nic nevejde je to náročné na přípravu. Když si potřebuji napsat třeba jenom cizí pojmy, prostě si je napíši na kraj lavice a projde to i u profesorek, které chtějí, bay jsme neměli nic v lavici, na lavici, kontrolují ruce a tak. Prostě když prochází okolo mě, položím si lokty na lavici. Když vážně nic neumim, vezmu si dvojlist a celou látku opíši na druhou stranu. Je to vidět jen když to přimáčknu rukou. Tahák mezi nohama jsem taky používala, ale jen do té doby, než mi na něj přišli. Dobře vyzkoušený mám taky tahák v penálu, prostě ho zastrčím dozadu za tužky tak, aby nebyl z polohy ve stoje vidět.

    OdpovědětVymazat
  33. +Dobrý je taky napsat si tahák na papírek a podle potřeby ho přendávat. To použiji, když nám papíry rozdává profesorka, chvíli ho držím v ruce a pak ho prostě zašoupnu pod papír a opět ho vidím jen když papír přimáčknu. Anebo ho držet v ruce celou dobu, ale pak je potřeba dávat pozor, aby profesorka neviděla, jak se něj díváte. Nebo aby neviděla jak se díváte jestli se dívá. :D

    OdpovědětVymazat
  34. A co si třeba nalepit tahák na židli nebo na spolužáka před sebou? Nebo, jestli sedíte blízko nástěnky, tak do rohu nějakého příspěvku napsat tužkou tahák (někteří to píšou i na zeď nebo na rám okna)

    OdpovědětVymazat
  35. Mám skvělý TIP: Jste- li ještě na základce a nepotřebujete se naučit dlouhé texty--) dejte si tahák do ucha ale POZOR! musíte mít dlouhé vlasy, už ěkolikrát mi to prošlo (-: špatné taky není dát ho oblepenej izolepou do pusy... (-:

    OdpovědětVymazat
  36. ja pouzivam to ze si napisu tahak na kalhoty a kdyz de ucitel dam tam ruku :D a pak jednoduse vyzmizikuju

    OdpovědětVymazat
  37. Pro holky: můžete si to dát do výstřihu protože tam se vám učitelé opravdu nepodívají narozdíl od taháku mezi nohama kde vám řeknou ať si stoupnete. Nebo si ho dát klidně i na větší papír do batohu a něco v něm "hledat" a když vás někdo sleduje tak prostě nahmátněte pití, napijte se a jakoby pište dál, pak se k tomu můžete vrátit.

    OdpovědětVymazat
  38. ja si odfotím učivo na mobil..mam dotikovku takse velky displei...strčiim si mobil do peračnííku a už len čitam učivo a posuvam si foto s učivom ktore som si odfotila(ale musite mat dobry fotak na mobile):D

    OdpovědětVymazat
  39. Já si napíšu tahák na malej papírek a ten si dám do sešitu a před písemkou řeknu že ten sešit chci mít jako podložku...když se píše písemka nenápadně ten papírek vytahuju..ještě to nepoznali :).......tahák si taky píšu na stůl a zakreju ho jen papírem...nebo si dám tahák mezi nohy a jenom je roztahuju ale to už tu někdo psal :)

    OdpovědětVymazat
  40. No...já sem v 6.třídě na základní škole...a my píšeme třeba z 11-ti stránek písemku tak já to dělám tak že si to maličkým písmem napíšu na papír,potom to složím dám do pouzdra..a když učitelé rozdávají písemku,počkám až mi ji dá,vytáhnu propisku a s ní tahák si dám vedle písemky a píši.Když jde okolo vyučující dám papír pod písemku dělám jakože píši.A nebo já sedím za vysokým a trochu tlustým klukem takže mám výhodu v tom že si otevřu sešit a píšu,samozřejmně spolužáci to vidí tak mě poprosí jestli jim poradím tak jak dopši písemku zavřu sešit a radím jim....:D Takže pohodička...taháky jsem začala používat tento rok v lednu..ale používám ho jen když se máme učit třebe osn stránek...těch 6,7 stránek se ještě v pohodě naučím do hodiny...v poho sem jako šprtka od první třídy je moje nejhorší známka 2-3......všeci mi říkaj šprte...

    OdpovědětVymazat
  41. nejlepší je napsat si 1. tužkou tahák na kalkulačku (nejlépe otevírací) ovšem tento tahák je do matematiky a fyziky nebo do jiných předmětů, kde je za potřebí kalkulačka. na pololetí jsem měla z matiky 4 a teď to mám mezi 1-2.

    OdpovědětVymazat
  42. ja si davam tahak do takovyho privesku, je to zlaty srdicko co se da otevirat a da se tam dat fotka tak si to davam tam a vzdycky si s tim jenom tak nenapadne hraju, protoze z dalky to vubec nejde videt, ze se to da otevirat :))))

    OdpovědětVymazat
  43. a není lepší se to jednoduše naučit když se na to připravíš dobře třeba půl hoďky denně tak to máš lepší a nemusíš narychlo psát nějaké taháky na šulina ne? a nemusím se piplat s nějakým trapným tahákem který tak tak stíhám napsat před hodinou když se zapomenu naučit :-) je jednodušší se učit ale to já samozřejmě nedělám :-D x-D

    OdpovědětVymazat
  44. mimochodem je dobré psát tahák na papír a pak si to nalepit na baterku od mobilu v hodině uděláte jako že vám vypadl z kapsy a vypadne vám z tama baterka a vidíte tahák ;-)

    OdpovědětVymazat
  45. napisat na tabulu cezh prestavku vzorce a jemne to zotriet...z vlastnes skusenosti...:)

    OdpovědětVymazat
  46. To já jsem si mechy napsal na zápěstí na levý, když de učitelka kolem tek přitisknete ruku ke stolu a děláte že si přidržujete papír, nevýhodou je moc málo místa

    OdpovědětVymazat
  47. nejlepsi je se to naucit :D

    OdpovědětVymazat
  48. To řeknu ostatním kantorům na naší škole.

    OdpovědětVymazat
  49. já si tahák napíšu žákovskou nebo na papírek který dám pod obal žákovské (mám barevný obal a polepenou nálepkami)takže to není skoro vidět a zatím mi na to učitelé nepřišli.. :D

    OdpovědětVymazat
  50. ahojky ja pisu tahak na maly papirek a strcim ho do pouzdra a necham ho otevrene tak at to nejde videt a kdyz ucitelovi je divne proc tak mam to pouzdro tak tam mam projistotu papirky kde si pisu jen jako z holkama take ty blbosti:ahoj jak se mas atak dal a kdyz ucitel chce ten papirek tak mu dam to dopisovani takto mi to vyjde

    OdpovědětVymazat
  51. Nejlepší je(pokud nesedíte v první lavic)si napsat tahák tužkou na židli(jestli je počmáraná tím líp pro vás) spolužáka před sebou je to odzkoušený a za celou základku střední a vysokou mi na to nepřišli xD Jen musíte sedět v takové vzdálenosti aby jste to přečetli

    OdpovědětVymazat
  52. já si normálně napišu celý text na pc pak text zmensim na písmo4 a pak ve škole mám normálně tahák v ruce

    OdpovědětVymazat