Pridejte si nas

HP ProBook 4540s B7A73ES lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

úterý 25. ledna 2011

Vtipné FB a ICQ statusy

obrazek
Hustý :DD








1. status – Vánoce
Potřebujeme kapra na Vánoce, jdu pytlačit.
Po 2 hodinách
Ok, kapra už máme, teď jdu pro stromek…
2. status – Čaj
Popíjím mátovej čaj a přitom se dívám na souložící trpaslíky na naší zahradě. No asi to není mátovej čaj…
3. status – Déšť
Snažím se co nejpřesvědčivěji dělat, že se učím, takže na klávesnici klepám tak tiše, jak to jen jde, aby to znělo jenom jako déšť…
4. status – Lentilky
Sežral jsem tolik lentilek, že se bojím, abych nechcal duhu.
5. status – Respekt
Nepište mi teď prosím. Buším hlavou do zdi, aby ze mě měli sousedi respekt…
6. status – Čína
Falešný prsa, nehty, vlasy, zadek, nos … tak si tak říkám, nevyrábí ty holky v Číně
7. status – Demo
Žena je jako demo program: Buď má omezenou dobu užívání, nebo má nejlepší funkce zakázané a nebo stále kecá, aby jsi si ji zaregistroval.
8. status – Prezident
Nevím, proč kvůli tomu Obamovi tolik nadělají. V Česku se americkému prezidentovi nic nestane. Amerika si svý prezidenty střílí výhradně sama.
9. status. – Mozek
Kdyby Tvůj mozek byl z čokolády, zaplnil by sotva jednu lentilku!
10. status – Za 5 minut
Za 5 minut jsem z5..a jestli ne, tak si to přečti znovu.





Doporuč to svým kámošům =

35 komentářů:

  1. nemalo ich byt 25 ?

    OdpovědětVymazat
  2. vzdyt jich podle autora je 25,on se jen zapomel zminit,ze neumi pocitat :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. no nezasmiala som saa

    OdpovědětVymazat
  4. náhodou dobrý ... ste možná trochu omezený nebo hloupý ale to je jedno.... :D dobře autor... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm je jich jen 10 a pěkně stary, navic mi ten posr.... AssBook naházel hromadu stránek že se mi líbí slevy :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Kopiruje z "Au moje koule" Tam to bylo už před měsícem a bez pitomého sdílení...

    OdpovědětVymazat
  7. picovina..je to stary a navic jich ma bejt 25 vratte se do matersky skolky!

    OdpovědětVymazat
  8. ja se zasmal jen jednou....takze nic moc

    OdpovědětVymazat
  9. Vysíš mi 100 pač sem se ani jednou nezasmál a mělo jich bejt 25 takže projistotu za každej chybějcí status ještě 10 no a kul to sem

    OdpovědětVymazat
  10. jen jeden ůsměv , takže trrrapně trapný

    OdpovědětVymazat
  11. chci svoje prachy, kilo dlužíš chci ho hmm? a né že né nebo budeš pokakán od holuba hodně pokakanej od holuba budeš!!!

    OdpovědětVymazat
  12. nuda jak svině.... žvásty

    OdpovědětVymazat
  13. trapnější už bejt nemůže!! :/

    OdpovědětVymazat
  14. komentáře jsou divny nezamála sem se ani jednomu tkže...

    OdpovědětVymazat
  15. je to szchy vubec jsem se nezasmal teda

    OdpovědětVymazat
  16. tak kdepak je ta stovka ?? :-/

    OdpovědětVymazat
  17. Najdu si tě a ustřelím ti koule pak si je pověsím na římsu a poté každý rok na vánoce mi budou zdobit stromek pokud mi nedáš to kilo co mi ted visíš hajzle jeden ! :[ a ani počítat to neumí to kilo co mi dáš tak tím kilem ti zaplatím poté hodinu Matematiky :[

    OdpovědětVymazat
  18. TK JKO SEM SI MYSLELA ŽE JICH BUDE 25 ON TEN AUTOR
    FACHT NEUMÍ POČITAT BO JK JKO?

    OdpovědětVymazat
  19. Sice jako dobrý statusy, ale nekdo by jse asik mel vratit do prvni tridy a naucit se pocitat

    OdpovědětVymazat
  20. Jo a jeste neco, takyhle statusy jsi strc do prdele. Tohle bych vymslel za pul hodky. STovku nebo uvidis.

    OdpovědětVymazat
  21. Je tam dvacet pět řádku, tak co brečíte...!!! :P

    OdpovědětVymazat
  22. joo nektery frazicky byly slusne k smichu:-D

    OdpovědětVymazat
  23. Hele vy tomu autorovi pořád nadáváte. Jak by bylo asi vám kdyby vám někdo tohle POŘÁD psal dokola? Jako tohle je už nehorázný...já bych tyhle lidi nějak vystopovala a dala jim do držky... to je hrozný. AUTORA SE ZASTÁVÁM :P

    OdpovědětVymazat
  24. No tvl jako jak každej chce to kilo :DDD a jestli jsem se nepřepočítala tak je tam 25 řádků no a zastávám se taky Autora takhke nadáva, že mu něcon udělá to takový slaboty hlavně, že napíšou milion keců a nic neudělaj horší idi a trochu s hlavičkou na nic jsem dlouho neviděla no =)

    OdpovědětVymazat
  25. Jsou to fajn statusy...a jen tak mezi náma není všcko o tom že se u statusu nutně musíte válet smíchy po podlaze jako hadrácí...myslím že slušný ludia mají jiný smysl pro humor než vy "Stovkový ´"ubožáčci ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Omg :-D Když už se konečně přestaneme chovat jako opičky..? :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Přesně tyhle statusy byli i na jedné jiné stránce! a přesně v tomhle pořadí? že by byli okopírované?? !!

    OdpovědětVymazat
  28. Jo no jsou to trapaci, akorat vsechno kopirujou a nemuzou si vymyslet nic sviho!!...:D:D:D Jsou to trapaci...!!:D:D

    OdpovědětVymazat
  29. jéžiš to je starý !!! trapnýýý to je :P

    OdpovědětVymazat
  30. trapy a zkopirovany z Black cafe time trapka xD

    OdpovědětVymazat