Pridejte si nas

HP ProBook 4540s B7A73ES lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

neděle 16. ledna 2011

Zrušte si Facebook !

obrazek
Facebook se stal velmi rychle fenoménem, mluví se o něm v politice, točí se o něm filmy a ten, kdo tam není je podle společnosti OUT. Dneska se podíváme na video, kde jeden týpek nabádá lidi, aby si facebookový účet zrušili. Má k tomu řadu velmi zajímavých a pravdivých argumentů. Každopádně můj názor je takový, že pokud se Facebook využívá s rozumem, je to velmi dobrý pomocník.







Doporuč to svým kámošům =)

22 komentářů:

  1. tak rychle překládat anglicky neumim:/// sry

    OdpovědětVymazat
  2. Má svatou pravdu. Taky bych face zrušila, nebýt toho, že mě pojí s několika přáteli z druhého konce republiky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Má pravdu,tímhle facebookem se náš stát a celá Evropa nedej i svět budou stýkat přes facebook reálný vztah jak ho dnes známe nebude ... proč chodit ven ... mužeme jít na facee ... nemusím přece chodti do té zimy mám facee ... takové je dnešní myšlení vypatlaných mozků sedících u facebooku :( ... je to bohužel reálná pravda :( :P :/

    OdpovědětVymazat
  4. jo, ještě rok a budu rušit taky :-DD

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní řekl(a)...

    tak rychle překládat anglicky neumim:/// sry
    29. ledna 2011 11:39

    ty si to neumis stopnout???

    OdpovědětVymazat
  6. na videacesky to bylo s cz titulky ae uz to tam neni :(

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry video, překlad vklidu s pauzou, Ma dosti pravdu, ja předevšim po FB domlouvam akce, kde pak vidim realně lidi.

    OdpovědětVymazat
  8. .. Jžš.... když už sem něco dáváte.. tk si to najděte i s titulkama... na youtku to je..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. fb sem nikdy nebral jako zivot ja to pouzivam jako icq bo skype atd netravim nad tim hodiny :-D ... vetsinu casu venku s prately :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ja si ho zrusim ale praTELE SI NAJDETE ALE PAK STRATITE PRAVY PROTOZE AZ BUDOU CHCTIT JIT VEN TAK MY JIM ODPOVIME TED NE SEM NA FB

    OdpovědětVymazat
  11. zase nějaký chytrák řekl nám všem hlupákům svatou pravdu a my se teď všichni chytíme za nos a zrušíme fb a půjdem mezi lidi, aleluja

    OdpovědětVymazat
  12. Na loupak.cz to tam bylo někde s českými titulky... Ale tohle je jenom základní angličtina :) i já ze sedmičky ze základky si to v poho přeložim...

    OdpovědětVymazat
  13. Pekna pravda a ten borec je taky strelenej a nemusi mit facebook a ta anglictina je jednoducha zakladni fraze schvalne pouzite a papiry taky dava dolu pomaly aby to zvladl i zacatecnik

    OdpovědětVymazat
  14. překlad!!!! ahoj jsem jméno víte budu s tebou mluvit o FACEBOOKU LOL Musíte se dostat pryč z facebooku. Přitom přestanete říkat tyto skratky:
    Lol
    ROFL atd. Toto chování je vaše odbočka do (turbospaz to nevím co je) SRY ale dál se mi nehce skuste tento překladač!!! http://www.online-slovnik.cz/prekladac?from=en&to=cs&text=oni+nehraj%C3%AD+basketbal

    OdpovědětVymazat
  15. Je to velice pěkný video.Ale stejnak si myslím že to není fejsbukem ale lidma.Každej travi svůj čas jinak,a už zaleží na tom člověku jestli tam bude celej den nebo mrkne a pujde ven.Brání mu Fb snad jít ven tím že ten dotyčný uživatel stale kliká na hlavní stranka,hlavní stránka..tím spíš bych ja ospobně šla ven,ale 100 lidí 100 názorů a myšlení
    Mě Fb vyhovuje,jsem v kontaktu s kamarady,nezapomínam na narozeniny(i když je pěkný když si člověk vzpomene sám)Najdu tam i zajímavý stranky.
    Měj te se:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj já jsem Ross.
    Teď vám řeknu něco o Facebooku.
    LoL
    Musíte zrušit facebook.
    Když to uděláte, přestanete používat následující zkratky:
    Dělají z vás akorát hloupé omezence
    Zníte přitom, jako byste rádi olizovali sklo v autobusu.
    Byl jsi označen.
    Nikomu se to nelíbí.
    Nemáš 852 přátel.
    Máš asi tak 4.
    Ale to je jen dobře 
    Mít 4 kamarády, se kterými si popovídáš…
    Je lepší, než mít 848 kamarádů, se kterými se ani nechceš vidět, ale rád si je prohlédneš
    Proč mít tolik přátel, když se ošíváš kdykoliv slyšíš tento zvuk
    Jeden nebo více z těchto „přátel“ si právě teď prohlížejí tvé fotografie.
    A soudí tě.
    Já ne.
    Já si nemyslím, že jsi od střední hrozně přibral.
    Já si nemyslím, že mám vytříbenější hudební vkus něž ty.
    Já si nemyslím, že máš na téhle fotce tak pěkné kozy,
    Že bych měl všeho nechat a začít u ní masturbovat.
    Nemám založený účet.
    Jsem čistý už 5 měsíců a 17 dnů.
    A jsem šťastný.
    Možná si říkáte, že je to jen nějaká poza
    Možná že je. Ale alespoň nejsem žádný sociální perverzák.
    Označen!
    Tohle se líbí uživateli Stuart Sorbie.
    Ari Temple: Když jím banány, tak vždycky prdím! LOL!!! 948 lidem se to vážně líbí?
    Šťouchnout.
    Uživatel John Hart vás požádal,
    Abyste se přidali k jeho jezdecké stáji v Super Poke pets.
    Máte 147828496 nových oznámení.
    Louise Oneill je nyní nezadaný.
    „hej louise, dlouho jsme se neviděli! Jak se másh? Nezashel bys o výku zachlasat?
    9 žádostí o přátelství od lidí, které jste na škole nesnášeli.
    Stejně je přijmete.
    Čím víc přátel, tím oblíbenější. Čím oblíbenější, tím lepší.
    Možná jsem na tom líp něž oni a budu si na chvíli připadat dobře.
    Pracuje jako grafický designer pro Rockstar Games
    Kurva
    To je lepší, než učit angličtinu v Jižní Korei.
    No.. aspoň že je rozvedenej.
    Lol
    Tohle přece nejste vy.
    Ve SKUTEČNÉM životě takoví nejste, tak se tak nechovejte ani na síti.
    Srandovní je, že jste se dost možná k tomuhle videu dostali přes facebook
    Jsem ohromen tím, že jste dokázali tak dlouho udržet pozornost,
    Ale teď vám něco řeknu….
    Jste mnohem zajímavější než váš profil
    Jste mnohem krásnější než vaše profilová fotka
    Všichni jste skvělí lidé, které člověk docení až při osobním setkání.
    OMG! Mám vás rád.
    Díky za váš čas.

    OdpovědětVymazat
  17. LOL OMG na fejsukvůli tomu že mezi přátely mam jen ty co mám rad a znám je a asi 85% mejch přátel jsou příbuzný sourozenci a rodiče

    OdpovědětVymazat
  18. a skím si opravdu pokecéš neš přes Fcb

    OdpovědětVymazat
  19. Naučte sa po angl. a titulky potrebovať nebudete...
    inak :D:D:D ten chlapec je taký zlatý keď sa usmeje x3 :D

    OdpovědětVymazat
  20. http://www.youtube.com/watch?v=awEbflWB1UI <- s českýma titulkama

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle video sem prave mela na zdi na fb a bylo i s prekladem!!

    OdpovědětVymazat
  22. za chvilu se bude aj pracovat, ucit a codit ven na FB

    OdpovědětVymazat