Pridejte si nas

HP ProBook 4540s B7A73ES lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

pátek 12. listopadu 2010

98 % lidí bude po shlédnutí tohoto videa vidět jako pod vodou

obrazek

To je hustý :D
 klik ;)
 Klik :)
 Klik :)











Doporuč to svým kámošům =)

120 komentářů:

  1. nevim jak vy, ale když na to kukáte celou dobu, tak pak vidim,že se vše vlní :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty brdo to je kruty!!! vsechno se tu vlni jako bych byla opila!!!!! Juhuu sranda!!! No nic tak se mejte !

    OdpovědětVymazat
  3. jn vlnise to .. je to celkem dobry !! .. :)

    OdpovědětVymazat
  4. JJ, vlni se to ale jen mala čast :( ale i tak dobry :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jj.. je to tak.. všechno se vlní je to pěkny :)

    OdpovědětVymazat
  6. jaaj trapny nic se mi nevlni a koukal sem na to celou dobu! mrzi me ze sem stratil kvuli teto kravine 3 minuty sveho zivota

    OdpovědětVymazat
  7. jj no se to pak vsechno vlni :D to je dobry ja pri tom malem usla :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je kravina všech dob

    OdpovědětVymazat
  9. tyvado, fkt cool! xDDD To je jakobych už měla pár skleniček v sobě :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo to je tuning všechno se točilo jak kdybych byla opilá :D

    OdpovědětVymazat
  11. cumim na to dve minuty a vidim uplne picu, nwm co vidite ale asi mate vseci haldy, meli byste prestat hulit ten crack

    OdpovědětVymazat
  12. ja si myslim že to škodí očím!

    OdpovědětVymazat
  13. jo me se to trosku vlnilo ale neni to jak kdybych mel v sobe sklenicky a trva rto jen tak 20 vterin a komu to nejde musi se divtat na jedno misto

    OdpovědětVymazat
  14. jako dobry no hh aspon ze to neni fake

    OdpovědětVymazat
  15. haluuz ... nema to video chibu heh

    OdpovědětVymazat
  16. No nevím jak vás ale mě po včerejší pařbě bolí děsně hlava a tohle mi moc nepomohlo :-)Luboosch

    OdpovědětVymazat
  17. Hustý..všechno úplně krutě vlnitý.. :DD

    OdpovědětVymazat
  18. chachachachaaaaa hustyyy :D

    OdpovědětVymazat
  19. Nííííc se mi nevlní,takžééé BLBOST :)

    OdpovědětVymazat
  20. Celekem hustý!! :D všechno se potom vlní! :D...dobrýýýý

    OdpovědětVymazat
  21. je to moc dobré ľščťžýáíšťťéžýýťžťňť§§_šťýrčý

    OdpovědětVymazat
  22. piča to je kokot to je je to blbé

    OdpovědětVymazat
  23. taková píčovina furt nic stráta času

    OdpovědětVymazat
  24. tak jsem asi jiný nic to nedělá!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. a jak to mám jako spustit to video??

    OdpovědětVymazat
  26. mne sa nevlnilo nic akurat mi z toho bolo zléé :D

    OdpovědětVymazat
  27. hej vlni , ale hovno v zadku.

    OdpovědětVymazat
  28. Vsem kdo tvrdi ze to nefunguje.. tak bud cumite jinakm nebo jste opravdu vadny.. ;)

    OdpovědětVymazat
  29. jo funguje to ale vlni se mi vsechno pred ocima jen asi 10 sekund takze na hovno :///

    OdpovědětVymazat
  30. Vzdyt to funguje a nejvic sada:-D jeste kdyz ste sundani jako pradlo ze snury:-D

    OdpovědětVymazat
  31. ty woe to je drsne videl sem leasry :D asi mam halusky :D

    OdpovědětVymazat
  32. Připadám si jak zhoubovanej :-D akorát po houbách takhle jedu pěkných pár hodin :-DDD

    OdpovědětVymazat
  33. Halusky mame vseci..Ae spiš se mně chce BreČet!.!..=D

    OdpovědětVymazat
  34. je to husý a určitě by to bylo ještě lepší kdybych neměla pomalej počítač a nesekalo se to furt :-)))))

    OdpovědětVymazat
  35. pro magora co napsal tohle:jaaj trapny nic se mi nevlni a koukal sem na to celou dobu! mrzi me ze sem stratil kvuli teto kravine 3 minuty sveho zivota
    MÁŠ SE DIVAT DO STŘEDU CELOU DOBU TY BLBEČKU ČI BLBKO!!

    OdpovědětVymazat
  36. Hovno je viidět!!!!!! nevim co s tim vsichni maj... nic to neděla! prostě to nefunguje je to píčovina!

    OdpovědětVymazat
  37. HEJ to je luxusni vsechno se tu kolem me vlni

    OdpovědětVymazat
  38. Best ty pico to je jak ve filmu ze ma nekdo haldy :D ale jak ve vode to neni :D ale ty pico :D

    OdpovědětVymazat
  39. mně se z toho vlní oči

    OdpovědětVymazat
  40. Nechľastajte pri tom!Potom sa Vám to vlní.

    OdpovědětVymazat
  41. nee oci ale pouze obraz na monitoru se vlni to je schvalne

    OdpovědětVymazat
  42. no twl moji plysaci sou asi zivi XD

    OdpovědětVymazat
  43. setko sa tu vlni :-D

    OdpovědětVymazat
  44. ''Hustý'' :D Ne :) je to dobry , jenom kdyby to vydrželo dýl :D

    OdpovědětVymazat
  45. Ty vole,mě se to vlní jako svině :D

    OdpovědětVymazat
  46. OMG tomu sem neverila ale jo kdyz se nekam kouknete vidite vsechno zvlnene

    OdpovědětVymazat
  47. =D háháh Haluz szlí mi oči a vlní se mi klavesnice:D:D

    OdpovědětVymazat
  48. asi patřím mezi 2% na kterých to nefunguje :-() škoda

    OdpovědětVymazat
  49. Mám jí jak z praku :DD

    OdpovědětVymazat
  50. no škodí to očím..ae mě se vše vlnilo a viděla jsem takový obraz hvězdy

    OdpovědětVymazat
  51. Jak se menuje ta hudba z videa? Jinak supr jako pod vodou :-)

    OdpovědětVymazat
  52. no dobrý kouknu pak jinam do místnosti a všechno se vlní, no mazec :D zatím nejlepší klam:)

    OdpovědětVymazat
  53. Nevím jestli je to očima,ale ta koule oprostřed se hýbala na rytmus té muziky,takže podle mě to dělal přes program a není to optický klam

    OdpovědětVymazat
  54. joo hej tk to je krutý vše se potom asi na 10 vterin vlní sem malem narazil do stolu

    OdpovědětVymazat
  55. neuvěřitelná blbost

    OdpovědětVymazat
  56. Nic moc teda vlnisto jen v te iluzi a spolenim neco jako piliv a odliv a jinak dal nic koukam normalmne na mne tzhle vydea nepusoby :D

    OdpovědětVymazat
  57. vidim tam vlnky a pak vidim pinpongové míčky !!!

    OdpovědětVymazat
  58. mazzzzeeeeeeeeeeec :D

    OdpovědětVymazat
  59. Celkem fajny no... ja s kamosem jsme tu chteli plavat jak chujove :D:D

    OdpovědětVymazat
  60. já vidim náký šmouhy před vočima jako pod vodou mi to nepřipadá

    OdpovědětVymazat
  61. Omg tak to je trapný žádná voda...:D
    A navíc podobný věci sou na youtube :D
    Ale 100x lepší :D

    OdpovědětVymazat
  62. minuty jsem nevnímala kocku

    OdpovědětVymazat
  63. fakt mazeeeeeeec miluju to vsechno se vlni

    OdpovědětVymazat
  64. No celek se to dalo ale moc dlouho se na to díváte a pak to trvá jen krátce :/

    OdpovědětVymazat
  65. je to hustá no .. =D alee po chvilce už je to pryč .. xDD

    OdpovědětVymazat
  66. Všechno se mi vlní před očima XD

    OdpovědětVymazat
  67. prvni opticka iluze ktera funguje..=D

    OdpovědětVymazat
  68. Patřím k těm 2% lidí ;)

    OdpovědětVymazat
  69. konecne nejakej funkcni hypnotizer :) fakt povedeny az na to ze sem vstal a spadnul :(

    OdpovědětVymazat
  70. mno nejvýc mazec na druhou :D

    OdpovědětVymazat
  71. Fakt to funguje, ale musí se na to koukat bez přestávky :D to je mazec =D

    OdpovědětVymazat
  72. mazec, člověk si připadá jak kdyby šel z hospody. Pro ty kterým to nic nedělalo, nemusíte hned říkat že jeto pičovina atd... Pičovina je možná to že to sem píšete čawec :D

    OdpovědětVymazat
  73. njn funguje....peckááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  74. hodně ale opravdu hodně staré na youtube.com toho máte 3 prdele a mnohem lepší

    OdpovědětVymazat
  75. bud sem zhulenej nebo to fakt funnguje

    OdpovědětVymazat
  76. Ty vole tak to je hustý!

    OdpovědětVymazat
  77. mě se vlní facebook

    OdpovědětVymazat
  78. pod vodou se vidí upe jinak!!

    OdpovědětVymazat
  79. mna s toho rozbolela hlava

    OdpovědětVymazat
  80. dobry vse se vlny tohle jsou nejlepsi stranky svetas

    OdpovědětVymazat
  81. ty jo bolej me z toho oci ale fakt se mi to vlnilo

    OdpovědětVymazat
  82. je to krása, fakt bomba, pustila jsem si to několikrát po sobě :-)

    OdpovědětVymazat
  83. fůj.co se mi to dějě ze stolem :D

    OdpovědětVymazat
  84. asi patřim do těch 2% co po shlédnutí tohoto videa vidí úpe normálně

    OdpovědětVymazat
  85. až na to že všude vidim chvýly obtisk obrazovky

    OdpovědětVymazat
  86. ha tak nic až se mi to povedlo !!§! mrtě

    OdpovědětVymazat
  87. http://www.youtube.com/watch?v=PTrO-1CWylY

    OdpovědětVymazat
  88. tak to je fakt bomba nejdriv sem tomu neverila ale pak to bylo husty doporucuji

    OdpovědětVymazat
  89. Fajnéééé :)...akorát bych tak chtěla vidět dýl :(... :D

    OdpovědětVymazat
  90. ten uzivatel to odstranil zkus to najit znova

    OdpovědětVymazat